piątek, 7 czerwca 2013

Nominacja ;)

Naprawdę bardzo dziękuję Hanie-chan za nominację ;* Nawet nie masz pojęcia jak się cieszę. :D


Osoby, które zostały nominowane powinny: 
- podziękować nominującemu blogerowi;
- pokazać nagrodę na swoim blogu;
- ujawnić siedem faktów dotyczących siebie;
- nominować piętnaście blogów, które twoim zdaniem na to zasługują;
- powiadomić o tym autorów.


1. Mam na imię Tola i mam 16 lat.. xD
2. Od 5 roku życia jeżdżę konno, a 4 lata temu zaczęłam grać w siatkówkę i koszykówkę. :)
3. Pochodzę z Wrocławia. 
4. Raz na zawodach konnych (puchar świata) w których miałam brać udział nieszczęśliwie odwróciłam się  i złamałam nogę. (nawet nie mam pojęcia jak to zrobiłam -,- )
5. Nie mam chłopaka (niestety....)
6. Przyjaźnię się z dwoma chłopakami i moja najlepszą przyjaciółką Melissą (uwierzcie mi ,że baby z mojej szkoły są nieznośne ,a z chłopakami nie jest aż tak źle ,ale często mnie denerwują)
7.  Lubię się przechwalać.... To jest taka moja wada. Mam ich co prawda więcej ,ale ta jest najstraszniejsza i czasami naprawdę wkurzająca.
8. Wiem ,że miało być siedem ,ale muszę to powiedzieć! Mam dziwnego nauczyciela matmy ,który pierdzi na lekcjach i zwala to na mnie.... O.o Ale i tak go lubię. :D 

Blogi,które nominowałam :

Miało być 15 blogów, ale czytam i obserwuję akurat te ( włącznie z Haną- chan z blogu http://in-world-of-darkness.blogspot.com/2013/06/nominacja_7.html ,ale ona już miała tą nagrodę) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz